BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Buat mujahidku

Aku sayang kamu..
Aku sayang DIA..
Tanpa DIA kita tak mungkin bersua..
Kerana DIA aku mampu lihat kamu..
Kerana DIA aku boleh lihat dunia...

Aku sayang kamu..
Aku juga sayang DIA..
DIA yang mengajar tentang semua..
Tentang kehidupan..
Tentang manusia..
Tentang kamu..
Jangan kamu pisahkan..
Antara aku dan DIA..
Andainya aku..kau tinggalkan..
Aku hanya digelar…“bekas” kekasih…

Tapi…
 Jika aku tinggalkan DIA..
Tiada “bekas” untukku..
Tiada “bekas” untuknya..
 Kerana…
 Darah merah yang mengalir adalah 'darah' DIA…

Kemaafan darimu ku pinta..
Aku tidak akan sayang kamu..
Tanpa restu dari DIA..
Aku tidak akan sayang kamu..
Tanpa keredhaan-NYA..


secarik calar terukir... menyelar titisan darah merah pekat mengalir.. tumpah ke bumi Allah setitis air mata mengalir.. hangat di bibir mata seorang mujahid sejati... di lautan perjuangan arus mehnah gelombang fitnah badai syaitan padu menderu memesong arah perjuangan namun mujahid tetap cekal tabah meneruskan perjuangan... menuju pelabuhan pulau impian daulah keimanan mahligai ketaqwaan....

0 comments: